Saturday, March 22, 2014

GIVEAWAY: I LOVE MAKEUP

Photo: I LOVE MAKEUP GIVEAWAY IS OPEN. Come and join if you want to win this lovely makeup set as in the picture below  http://notamanjaku.blogspot.com/2014/03/giveaway-i-love-makeup.html

click banner diatas nak join

Giveaway ini akan tamat pada 10 April 2014

KENAPA SAYA SUKA MAKEUP?

       * Ok, Dulu akma merupakan student fine art..dan disebabkan itulah akma suka meng'fine art' kan muka akma dan juga orang lain...kiki(sampai jahanam muka orang tu aku kerjakan) ^o^ xdela..akma nie suka bermain dengan warna..suka sangat dan sebati dengan diri nie dah..dan akan mencuba setiap color makeup yang ada dipasaran dan sekarang menjadi hobi mengumpul barangan makeup disetiap color yang ada...kalau boleh ada jer color baru dipasaran akan berusaha untuk membelinya...dan setiap kali akma mengexplorasikan makeup tersebut ke muka samaada diri sendiri / orang lain, Alhamdulillah mereka berpuas hati..terima kasih..padahal akma rase xdela cantik sangat pown..hehe^o^,



4 comments:

Nur Madihah said...

good luck
jom join. Syarat simple and hadiah menarik
http://madihahdaisy.blogspot.com/2014/03/1-simple-giveaway-by-aa.html

Akma Khaieri said...

Thanks Nur Madihah invite...

Kiki Piano said...

Saya owner blog Vidolaaa .
Pasal giveaway tu . Kalau takde instagram pun takpe :)

Akma Khaieri said...

ok..thanks Kiki Piano ^o^ suke awkla..hehe