Saturday, August 16, 2014

Saya mahu duit raya daripada sekilass.com

Assalamualaikum



 Sempat lagi nak join nie..
Click laju2 gambar diatas ye
Kalau ade rezeki..Alhamdulillah



Awal pagi raya tak sah kan kalau tak bergambar sebagai kenangan
Tahun nie kami 4 beradik je yang beraya dikampung
Yang lain semua rumah mentua masing2
Walaupun semua tak berkumpul 
Tengokla,kami tetap enjoy!!

To sekilass.com:

Saya mahu duit raya daripada sekilass.com kerana saya ingin menggantikan duit raya yang diberikan kepada saya yang dah hilang...huhu,difikirkan balik kecuaian saya time tu..aduhaii napela..rasa macam nak reverse balik je.haha padanla kan tuk diri sendiri..kan dah tak ada langsung duit raya.dahla ada satu sampul tu tuk tahun nie first time taw dapat duit raya dari adik sendiri..haha,kakaknya takde bagi duit raya dekat adiknya sebab kakaknye masih belajar..adik akma tu sudah bekerja..banyak duit bagila dekat kakaknya yang kecian nie..haha,
Nak kata tak dapat langsung tu tidakla kan,pergi beraya rumah2 orang dapatla singgit 2hinggit dari makcik pakcik ...hihi,dapat duit raya daripada tuan tanah sekilass nie at least dapatla menggembirakan hati yang lara nie..ecewahh!














7 comments:

siti zawiah said...

semoga berjaya.. :)

Akma Khaieri said...

Siti zawiah..terima kasih

Syuhada Salleh said...

gudluck kak!

Ismi Ana said...

Semoge dapat duit raya tu balik. Hihi..goodluck kak Akma. :D

Cik Norfa said...

hehe...good luck :)
Moga ada rezeki. terima kasih join.

sekilass.com

Akma Khaieri said...

Hahaha
Ana..kalau ada rezeki alhamdulillah...

Akma Khaieri said...

Same2 cik Norfa...^o^