Tuesday, October 06, 2015

Assalamualaikum readers!

Sihat??? Alhamdulillah..semuanya sihat-sihat yer..
Dengan cuaca jerebu yang tidak menentu nie..akma harap semua menjaga kesihatan
Jangan lupe pakai mask..banyakkan minum air masak..kurangkan aktiviti2 luar ye
Mesti ada yang perasan dan ada yang tidak perasan yang akma dah lama tidak mencoretkan apa-apa didalam nie..sampaikan bersawang dah..siapa kata tak rindu..
Rindu giler tau dekat blog nie..semenjak masuk final year nie dengan thesis, internship lagi memang dah tak sempat dah nak mengupdate. Dekat kepala hotak nie macam-macam nak kongsi cerita dekat korang..pastu cakap nanti nantila update..last-last sampai kesudah kau tak update..memang nak kena High5 kat muka sebijik. OK OK janji tak buat lagi dah

Malam nie jam 11:55pm, dengan sekian lamanya aku tak update dengan lajunya jari jemari aku ber speed typing kaw..^o^ itupun dengan Al-kisahnya  hamboi, secara tiba2nya my sister meminta aku untuk ajarkan dia ber'blogging'!! time nie aku tengah buzy cek email. Hah dengan terperanjatnya aku memandang dia. Terbantut aku nak tengok email pakwe obersis aku. hahahah!!

Sekarang jugak aku ajar ko. (dalam otak, alamak!blog aku pe cita..!kompom banyak minatang menternak kat dalam tuh!) Last aku update sebelum raya haritu..adoii akma akma..dengan penuh excitednya aku pun berceritala sedikit pasal benda2 nie..tak banyak pun sebab masing2 pun mata dah kuyu..aku tak yakin yang kakak aku tu ingat apa yang aku ceritakan kat dye..takpela aku tak kisah cakap benda yang sama 2 3 kali ulang2. Aku cakap kat dia..first thing yang dia perlu ada mestila laptop kan tidak pun notebook ataupun tablet la paling senang boleh dibawa kemana2 sahaja. Nak update entry pun senang tak berat macam laptop..makan pun update, sidai baju pun boleh update, korek hidung belek kutu pun boleh update, berak pun boleh update Opss!!.

Second things, blog ko nak lebih  kepada apa, personal ke..jalan2 cari makan ke, aku yang masak ko yang panas ke..whatever la..yang pasti hati kena ikhlas...hehehe, tapi aku tau kakak aku nie mesti dia nak share bout dia punyer travel. dia nie kaki travel. Setahun berapa kali dye pergi travel entah dalam negara la luar negara la..pantang ada duit hilangla dye..yang aku nie kaki pesanan barang. hahaha tapi dalam hati jeles. Aku yang berblogging nie entah bila la boleh dapat income yang boleh pergi travel. OK hati ikhlas wehh

Rasenyer setakat ini sahajalah yang mampu aku coretkan disini. Lain hari lain entry aku story pasal internship aku pulak ye. Sape2 yang giler novel tuh tau la dekat mana aku intern. Aha!mehla datang!


Ok Daa terimakasih meluangkan sedikit masa disini
Sayang semua!<3 p="">

AKMADEHIKA . 2019 e | s