Tuesday, December 13, 2011

SculPtuRe PrOjEct !!





         Assalamualaikum w.b.t.....

  Hye semua  ..^__*,  sihat??? hopefully sihat la yer... aema kat sini pn sihat2 ajer..
     Dikesempatan ade mase nie aema nak tlis pasal project aema sem nie..!! tersangat2la mencabar dan xtau nak  watper..o__Oxtau nak cakap cmner kat kOrang...

   BLurrrr.....jap.-o-...

korang tau sculpture project aema sem nie kne wat ape?? ( la aema nie mstla ktorg xtau..) hehe..

  WELDING SCULPTURE!!! Arr!!! TidAk..!!!


Welding dowh..!! 2kan keje laki?? mmgla keje laki...tapi..ktorang yang pompuan ni pun nak xnak terpakse jgak la berwelding welding nie...xpla..as a experience kan..:'(, sepanjang hdp aema xpnh pegang benda2 alah tu..tengok orang laki2 yang kje2 bengkel tu men dengan benda tu rase ngeri jer.. nkn pulak kita yang pompuan.. cube korang bayangkan..( pandang keatas kepala yang da ade awan..;))

Wokeyh! aema xnak cakap banyak.... korang tengokla sendiri contoh2 gambar welding sculpture daripada artist2 luar dan artist2 kita juga... artist2 yang aema maksudkan nie bukan artist2 pelakon, penyanyi bagai tu..korang jangan salahfaham pulak taw.. orang2 fine art pun dipanggil artist jugak ..

 Dorang2 nie kje memang giler2 sumenyer..!!! aema xtaula mampu ke x buat macam dorang2 nie..Hopefully korang dOa2kan la aema mampu yer...*__-



























No comments: