Saturday, November 14, 2015

Assalamualaikum
Ok entry nie da bertulis pada tarikh yang dinyatakan tetapi aku baru harini nak publish haha

19 oct 2015 , 11:08pm


Di office hari nie, satu hari aku tidak banyak bercakap bertanya itu dan ini
Sebelum ini pun aku memang kurang bercakap
Tetapi tidaklah sekurang pada hari ini
Hari ini juga aku langsung tiada mood 
Tiada mood untuk mengeluarkan suara ku ini
Haii ada emas berlian ke?
Idokla..

Sehinggakan En.Hamid (admin KMK) menegur aku kenapa hari nie langsung tak dengar suara aku
Eh cik hamid rindu ker..?ahahahha
En.Hamid nie ku anggap seperti abahku 
Manakan tidak, setiap kali dia mengusik ku
Aku seakan rindu arwah abahku
Usikannyerr seperti ayah dan anak

Jangan salah anggap tajuk entry aku di atas
Aku bukan menghidap sakit buah pinggang
Aku hanyalah menghidap sakit pinggang jorr..hehe
Tak tahulah aku puncanya kenapa...
Salah tido ke, ke penat sangat drive dari klang - sekinchan, sekinchan - shah alam
Hellooo...tak jauh ok
Aku bukannya biasa sangat pun nak drive 2 hari berturut-turut
Tetapi demi mak  aku sanggup

Da la malam tak cukup tido..dekat office aku mengantuk
Kali nie da 2 kali aku terkantoi dengan cik fauzi menghadap computer tapi mata terpejam lepastu nanti mula lah senyap2 cik fauzi sergah aku..hahaha
Semenjak hari nie tiap2 hari dia sergah aku..tapi aku bukan jenis yang cepat terkejut
aku senyummm jer macam kerang busuk hhehehe

Waktu rehat aku malas nak keluar pergi makan
aku ambik inisiatif untuk utamakan mata aku nie dulu pergi surau tidoq lena..
Memang lena betui la aku sampai aku bangun untuk solat zohor tengok muka masyaAllah!nyata berbekas muka aku kesan tidoq yang begitu sekian lamanya lena tak bangun2 hahahah
Habis jer solat..lama aku tacap muka aku semata-mata nak menghilangkan kesan bekas  tu untuk menggelakkan staff lain perasan yang aku nie tidoq sepanjang waktu rehat..hahaha
Lepas aku mengisikan perut aku dengan makanan barula aku masuk office balik..

Dan seperti biasa office hour pukul 6 ...
Dan aku seperti biasa memang seorang yang menepati waktu dan masanya..hahaha
lagi 10 minit nak pukul 6 aku akan ciap2 shut down laptop kemas meja paperwork sume
Tepat pukul 6 ok time to bergerak pulang..hehehe
Cehh masa mula2 masuk intern tu pukul 6 pun tak sedar..tunggu staff lain balik dulu baru kita yang baru nie balik
Tapi sekarang aku pulak yang ternanti2 pukul 6 tu..hihi laju jer kaki berjalan balik..biasala sume orang begitu kan menanti office hour tamat





Okeyh kita jumpa for the next entry apa stories mories akma pulak yerr??
Jangan lupa follow up blog akma de hika









AKMADEHIKA . 2019 e | s