Tuesday, April 23, 2013

Assalamualaikum & salam 1 Malaysia.!!

just a short entry for today..hahaha,tak de kerja buat kerja..malam ni aku tak de kerja so aku update gambar aku dengan kawan aku ni ha..kawan baru u haruslah  update untuk diperkenalkan dekat korang korang..aku suka frenz dengan uollsz ni sebab dorang ni bahekk cangat cangat..nice too meet uollszz!!


me & yana
baik orangnya..baik2 pun ada panasnya tau..jaga jaga....hahaha


ina & emy
my besfriends! cute tak kitorang lebih-lebih lagi yang pakai tudung cokelat tu kan..haha perasan sudah..


before masuk kuliah haruslah bergambar...harus sangat..^o^

done untuk hari ni... kita jumpa next entry ok bebeh!aw!

2 comments

You're cute! I like your smile. Macam ade lesung pipit lah x)

REPLY

kitew xda lesung pipit, kitew ade lesung batu jer..haha TQ Alien Ohsem

REPLY

AKMADEHIKA . 2019 e | s