Friday, April 12, 2013

Tunang ker??

Assalamualaikum
hye readers hope ur guys sihat sokmo deh...hehe



Akma Khaieri da bertunang? biar betul?xdengar khabar berita ape2 pun da cakap bertunang?ape2pun tahniah yer cik akma khaieri...selamat bertunang..

STOP!STOP!

sape yang memandai cakap akma da bertunang nie?hampeh tol....nie semua poyo!!hahaha propaganda semua itu..

akma pun berharapkan semua itu akan berlaku 1 day tapi..tapi.. kitew takda jumpe calon yang sesuai lagi..& takda sapa yang dok berkenan dengan kitew pun...huhuuhu :'( tahun nie tahun kawan2 i kawin...tahun kawan2 i tunang..tahun kawan2 i beranak.. tahun nie semua kawan2 i pulun semua..but not my year to next step..huhu tak tau bilew..umur da makin meningkat..adushh! risow aku dok memikirkan hal umur umur nieh..ermm dorang nie memang macam nie...kalau satu tahun tu senyap, memang senyap terus. time tahun tu ade majlis..habis satu tahun penuh dengan invitation sana invitation sini....memang seronok..pernah tu aku pergi satu hari empat sekali majlis,hambik kau memang kelam kabutla sampai majlis yang terakhir majlis da habis makanan pun korang faham2 jela..aku memang tak makan sebab perut da boroi..haha

bukak fb tension aku tengok gambar dorang tunang la beranak la invitation kawen la...aku kat sini masih dok menimba ilmu...sampai aku tak boleh nak pergi invitation tu..adush sori beb sori!! nanti aku kawen ader ker orang nak datang..hellOo nie baru sekali jer aku tak dapat datang..yang lain2 tuh aku datang okeyh!

Tunang oh tunang...sape la tunang aku nanti yer...eh bukan tunang...bakal suami...^o^ hehe


apa-apa pown kan geng, akma nak ucapkan Selamat Bertunang, Selamat Bersanding dan Selamat Beranak kepada semua kawan-kawan...akma doakan korang semua bahagia dunia akhirat sehingga ke Jannah dan didiklah pimpinlah keluarga ke jalan Allah dengan sempurna...aminn..

just a short story for today....

have a nice day!!






2 comments:

Anis Athia said...

nak tunang jugak, nak kawen jugak..uuuu.... kawan2 anis pun tahun depan macam ramai je naik pelamin..hehehe

Akma Khaieri ^o^ said...

musim tunang musim kawin...sabar sabar....hihi