Monday, June 09, 2014

Bolario Bear 7eleven

Assalamualaikum hye u olls...^o^



Tengokla sticker kat atas nie banyak sangat kan...hahaha, akma nie tak rajin membeli dekat 7 eleven nie...dan bila dah akma membeli dengan banyaknya..padahal 3 barang je beli..keke, abang ensem 7eleven ayat bodek kaw..dye tanya kat akma nak sticker tak?akma dengan muka buat2 tak tau sticker tuk apa nie? padahal dah tahu tu sticker apa sebab first mula2 masuk mataku terpandang sekumpulan teddy bear yang diletakkan dekat satu rak..sekumpulan eh? hentam sajala bu....dalam hati Eh teddy bear? comel nyer!!dengan muka dan hati..I MESTI DAPATKAN TEDDY BEAR TU!!!kakaka
.............................dan bila dah diofferkan abang ensem 7Eleven tu nak bagi..padahal kaw tak layak pun dapat..3 barang je beli itu pun xsampai 10 hinggit kot...^o^ dah dye nak bagi tu...akma pun apa lagi...Eh..!!mestila nak..!!kiki nampak tak muka aku nie ada aura di situ.. perasantan kaw....
abang tu bagi 3 sticker....berbunga2 kaw..pasni memang muka aku jela kua masuk kua masuk 7Eleven tu..hihihi


Hah yang nie pemplat camne nak dapatkan Bolario Bear nie..expired date dye until 7 julai 2014..tengokla gambar BOlario Bear tu comel kann...ciap pakai jersi bola lagi....itu yang akma tertarik sangat tu nak kumpul sticker...kiki, sempena Rio to Malaysia la katekan....


camne akma nak dapatkan..?kenala kumpul sticker sampai habis....aduh..itu pun mau tanya ka?^o^
akma kena beli apa2 saja barang yang tertera didalam pemplat...sebab barang tersebut adalah sponsor bagi sticker tersebut...1 barang sponsor 1 sticker....hah senangla camtu nak dapat....KAN...kalau akma dapat kumpul 10 sticker dan nak redeem bear tersebut boleh...tapi kena topup duit RM7.90..nak dapatkan BOlario Bear percuma kenala kumpul 20 sticker...
Jom korang..kite kumpul same2.!!

No comments: