Thursday, July 10, 2014

Assalamualaikum

Makin dihitung hari makin terasa rindu ke rumah
Makin difikir paper makin terasa malas baca
2 paper yang membuatkan aku takde mood
Tak taula apa yang aku baca..
Rase langsung tak masuk
Kawan sebilikku sudah sibuk mengemas bajunya pulang

Aku
Masih sibuk dengan buku dan otak yang ligat
Difikirkan puasa ini terima kasih kesabaran
Membuatkan aku terus bersabar untuk ini

Emak...
Rindunya aku dekat emak
Mahu telefon takut menangis
Terasa lama sangat tak balik

Pernahla aku telefon
Mak cakap " bila nak balik? Lamanya...nak balik.."
" Minggu depan tapi tak tau bape haribulan,periksa tak habis lagi tunggu habis baru balik ye"
Dengan tahan air mata nie biar tak jatuh kalau tak malu aku roomateku nampak

Terima kasih emak sebab menunggu anakmu ini
Doakan kejayaan anakmu ini ye
Rindu nak makan masakan mak
Balik nanti nak mintak mak masakkan feberet ku
Tak taula mak tau ke tak..
Biasala sudah dimamah usia ingatan pun ingat2 lupa
Apa saja yang mak masak semua feberet ema,ct
Terima kasih mak..

I LOVE YOU..MUAH!MUAH!








3 comments

Makin kite hitung hari, makin kite rase masa berjalan dgn lambatnye. Kan kan. Btw goodluck!

REPLY

Tau xpe kan ana...tq and good luck u too...

REPLY
This comment has been removed by the author.

AKMADEHIKA . 2019 e | s