Sunday, June 14, 2015

Assalamualaikum

Sekarang pukul 3.48 pagi..aku masih disini masih bersama-sama buku,pen,bantal,tilam,makanan dan juga lampu yang masih terpasang ..
Berjuang untuk hari test pada esok hari
Lepas isyak aku tido sampaila pukul 1 dan bangun semula untuk study
Esok nak test bru malam nie nak study
Itula kehidupan pelajar
Bukan taknak study awal tapi disebabkan assignment berlambak2 siap satu datang lagi satu..
Malam semalam aku nak start study tapi disebabkan aku buat assignment system kena create website sampai pukul 5.30
Terpaksala aku berkorban..
Malam tu kena penangan nescafe memang segar bugar la mata
Esok bangun matahari dah mencacak memancar2 dekat luar tuh
Hahaha ish ish ish anak dara anak dara..
Sambil study sambil makan
Memangla waktu2 macam nie tahap kelaparan aku dah dipuncak gunung Everest.. Hahaha
Serious memang tak dapat dibendung lagi dah
Nasib baikla aku ade tin biskut untuk mengisi my tummy nie

okla  sambung esok ye
Selamat pagi...^o^



AKMADEHIKA . 2019 e | s