Wednesday, January 30, 2013

Kawan kite da kawin...Part 2 #


Assalamualaikum & hye readers!!

Kawan kite da kawin...kawan korang bila nak nak kawin..macam kawan dye sorang je yang da kawin kan...hehe motif sangat..

26 Jan 2013 bermulalah kisah kawanku ini dengan hidup barunyer bersama sang kekasih hati.. membina bahtera perkahwinan yang sempurna sehingga keJannah..Aminn..

Kawan akma meraikan perkahwinannya di dataran Pantai BM kg batu 23 sg nibong selangor..kami satu kampung..hehe, mengikut research akma la kan..cewaah, memang xpernah lagila mane2 pasangan yang meraikan majlis perkahwinan mereka di Dataran tersebut..Hahh lepas nie mesti ade yang nak buat jugak le tuh...haha ( dalam hati : macam bes je...pasni aku pun nak buat jugak kat c2 la..lalalala^o^)

Kawasanyer memang luas...da le tepi pantai...datang2 jer....angin tiup dengan sepoi2 bahasanya..konpem korang rase macam nak tertido beb....nasib baik dia xsediakan tilam ke bantal memang akma xpeduli dah orang kat situ..terjebuk tidok...haha ( masalahnyer berani ke ko buat camtu akma?) ~~~jawapanyer tak..............hahaha ^o^

Ok check it out !!


just a simple present....


Zetty & her husband..


saye yang menyibokk...haha
(bila la akma nak duduk atas tu bersama ehem ehem..^o^)




gambar beramai-ramai...


shikin, shima, akma, fahzian


ok.......the end............

hah dibelakang kami ni ade pantai..pantai BM..bukan BI yer...hehe
nak tengok pantai?t kite wat entry pasal pantai BM nie yer...

tungguuu.....^o^














     

2 comments:

fahziann said...

yeah3. ade gamba saye. yea3.!!

fahziann said...

yeah3. ade gamba3 saya!!