Friday, May 03, 2013

 Assalamualaikum & hye guys!!
                             

                hai korang jumpa lagi bersama saya dalam rancangan....siti sifir.!kikiki, kebosanan sedang melanda aku tika ini.semua penghuni didalam rumah ni sudah lama diulit mimpi nan indah..cuma aku seorang sahaja masih disini, dihadapan my lappy yang comel juga sebagai my 'bff' untuk menemani aku menulis entry pada waktu ni untuk kalian-kalian yang masih sudi membace blog akma yang tidaklah se'femes' bloggers diluar sana dan tidaklah se'femes' kalian yang sedang membace dan masih sudi mengikuti perkembangan setiap entry disini...huhuhu terharu..

                Wokeyh! For title diatas tu, sedang aku berjalan-jalan cari makan didalam facebook..aku terjumpalah satu cake ni...eh bukan satu, banyak...cake ni memang membuatkan aku..aku rase bukan aku jer korang pun kalau tengok this cake akan membuatkan korang punya itu mata mahu keluar and then korang punya itu mulut ternganga nganga..!!and korang akan cakap macam ni..---->

              Fuyoohhh!! Betool ker ni cake? Ish!Takutnya nak makan.!.WOW!! Gilerr Arr!!
       
            Memang sangat-sangat amazing gua cakap lu....perfect! apa yang aku suka dimana artist ni telah menghasilkan cake ni dengan sempurna dan kehalusan yang beliau lakukan membuatkan kita melihatnya terasa terpegun dengan ketelitian dan kehalusan yang beliau hasilkan.Takut nak makan pun ada jugak..sebab cake yang dihasilkan berunsurkan figura manusia,haiwan dan sebagainya...artist ni adalah Natalie Sideserf yang berasal dari Austin, Texas. Jom kita tengok kehalusan cake yang telah beliau buat..




                         
                                                     ini cake ye bukan arca...




Natalie Sideserf bersama cake beliau yang super awesome!!



                          yang ni amacam?what uolss thinks? Zombiee Hands!!!!



               korang rase korang nak makan tak?hahaha 
              the nails is the best part..i don't believe how she can do this...


hohoho come with me bebeh!

             
                                                 The making of..............










sedap jugak kalau dapat makan cake ikan nie..apa rase yer..hehe


tikus yang comel...ahaks!


cake yang dihasilkan sama sebijik apa yang dilukis...shading dia pencahayaan dia..WOW!!



Harry Potter bag!!

sangat amazing kan semua cake yang Natalie Sideserf ni hasilkan..gua tabik la..
so talented and serius aku rasa macam takut pulak nak cut cake yang nampak betul2 real ni...
nak makan apatah lagi..tak pun tutup mata dulu baru boleh makan kowt...or tak....haha


2 comments

memang awesome dan creative! takut lah nak makan kek jari berdarah tu.. huu

REPLY

tengok pown da takowt..nak makan memang tak la...hehe

REPLY

AKMADEHIKA . 2019 e | s