Thursday, October 16, 2014



 Assalamualaikum..akma pagi-pagi sebelum pergi kelas sekarang nie mesti akan mengambil minuman nie iaitu minuman coklat E-man Coco. Minuman yang dicampurkan dengan kurma. Memang sedap! akma ada post entry berkenaan minuman coklat nie. Bagi sesiapa yang ada baca post akma taula berkenaan minuman coklat ini dan sesiapa masih belum membaca entry akma berkenaan minuman coklat E-man Coco nie bolehla baca DISINI ye.

Paling penting minuman coklat nie local punyer produk. Rasanya pun dah setaraf minuman coklat cadbury produk luar negara tu dah. Sebagai rakyat malaysia, seharusnya kita menyokong dan bangga dengan produk hasil orang kita sendiri kan. Sekarang nie  minuman coklat nie dah jadi minuman wajib setiap pagi akma taw. Satu hari tu berapa kali akma akan repeat , repeat dan repeat lagi minum. haha, minuman ini juga merangsang minda kita juga tau. Hah memang elok sangat lah kan.  


Rugi sesiapa yang belum merasai kenikmatan rasanya. Cukup pekat dan sedap! lagi satu yang paling penting selain korang membeli kita dapat juga beramal! dimana setiap pembelian sedikit akan disalurkan di Yayasan Usrah..yayasan yang menjaga kebajikan orang2 asli yang baru memeluk islam.

Hubungi Puan Rozi ( 011-3204 8564 ) untuk maklumat lebih lanjut tau 









1 comments:

coco ni sedap kan bila diminum.
thanks berkongsi.blh la try nnti :)

REPLY

AKMADEHIKA . 2019 e | s