Monday, March 09, 2015




Assalamualaikum

Lama aku tidak mencoretkan sesuatu didalam buku ini
Sudah pasti aku merinduinya meluahkan isi hati yang terpendam, menceritakan perjalanan hidupku, berkongsi ilmu-ilmu untuk tatapan pembaca-pembaca yang masih setia menunggu kisah-kisahku
Tetapi masih adakah?
Sekiranya ada aku amat merindukan kalian
Maaf ditika kalinya aku lama menyepikan diri kerna diri ini begitu sibuk dalam menjalani kehidupan sebagai seorang yang masih menuntut lebih-lebih lagi ini adalah semester terakhir ku
Aku bukanlah penulis yang baik dari segi penulisannya tetapi aku belajar untuk menjadi penulis yang baik untuk pembaca-pembaca buku ini
Lupakan penulisan aku dahulu yang bahasanya penuh dengan kesilapan
Aku ingin membuka buku baru dengan memperbaiki setiap kata-kata didalamnya
InsyaAllah..aku akan cuba untuk lebih meluangkan masa menulis disini
Pintaku...doakanlah kejayaan aku didunia ini mahupun diakhirat
Aku juga sentiasa mendoakan kalian dipermudahkan setiap urusan oleh Allah S.W.T

Maaf untuk segalanya
Terimakasih untuk segalanya



AKMADEHIKA . 2019 e | s