Saturday, March 08, 2014

Stalker BF/GF sendiri?Apa pandangan korang

Assalamualaikum

Apa pandangan korang tentang tajuk entry kali ini?

Ada sesiapa diluar sana pernah meng'stalker' boyfriends/girlfriends sendiri tak?baik mengaku cepat sebelum kantoi...hehe,

 Mesti korang pernah buat kan....senyap-senyap je jadi stalker..iyela..mestila nak tau kan apa yang sidia buat..apa yang sidia post..kalau bukan bf/gf sendiri pun mesti ada seseorang yang korang minat, nak tegur malu..jadi stalker melepaskan rindu pun jadila..kan...betul tak?

Sesiapa ada cerita menarik,pengalaman atau pandangan tersendiri tu rajin-rajinkanlah tinggalkan cerita dekat kotak komen yer.akma pun tak terlepas daripada meng'stalker' bf sendiri tau...hehe, malu nak cerita...nak dikatakan akma peng'stalker' paling setia la dalam abad nie..kakaka,tunggu next entryla baru akma ceritakan..kelaka taw..haha

Sekarang akma nak tunggu pandangan daripada pembaca2 setia akma tentang tajuk entry Stalker BF/GF sendiri? 

Ok readers, jangan lupa tinggalkan cerita dan pandangan taw...^o^








No comments: