Wednesday, September 10, 2014

Assalamualaikum

Bermulalah aku dengan semester baru dengan harapan ingin cepat-cepat menghabiskan belajar. haha apa azam la tu. Cepat2 habis belajar cepat kerja dan cepat kawin la kan. Ahaks termuntah mak kat rumah. Ok family aku dah bagi warning dekat aku."Ko jangan dok gatai gatai lagi kawin, tunggu kak jiha ko kawin baru ko kawin" Hah tak gitu WARNING yang amat superb dasyat kat aku. Mana tak dorang bagi warning., kakak aku dah hampir melangkau ke arah 30an..after she breakup with her boyfriend until now she don't have someone special..trauma la tuh...Kau kalau bff kau sendiri tikam belakang mana tak trauma..iye dak. Macam nak siat2 je..sabar bedah sabar....
Ok tak boleh cerita panjang2 nanti tersasar tajuk entry pulak..marah ciknok kat luar rumah tu hah..kiki

iklan jap

-----------------------------------------------------------------------------------------

























TADAA!!

Inila present yang aku nak ceritakan tu kat korang...



Thanks a lot to my sis in law Kak Rina bagi kite
...
Menangis kite dalam hati dapat..cewahh!

Saya suka makan roti..
Hari-hari saya boleh makan roti..



Saya suka makan roti...
Hari-hari saya boleh makan roti...
Saya suka makan roti..
Hari-hari saya breakfast roti bakar..


Saya suka makan roti..
Hari-hari saya kurus dengan roti..kakaka
Before this aku kalau pegi class mesti nak beli sandwich dekat faculty
Lepas dapat ini barang, memang hari-hari aku ngap ini macam rotila
Aduhai..terharu taw sebenarnya..
terharu sebab lepas nie aku dah tak asyik-asyik cicah roti je..bowink taw 
so sekarang dah boleh breakfast..hitea dengan roti bakar..
Roti pun cepat habis..2 hari dah boleh habis kalau tak aku beli roti memang susahla nak perabiskan..
suruh yang lain makan..ok iye angguk2 tapi kaw tak berusik pun
segan silu la tu..muntah aku..ahaks
kalau rajin buat roti hotdog salut telur..
tapi kalau dah terlalu busy dengan studynyer memang malas la kan nak buat semua benda tu..
itu yang roti kadang tu kalau beli sampai dah nak expired date gigihla nak perabiskan..

Kak Rina ini barang kalau adik dah habis study tahun depan nak ambik balik ker?
hahahahahahahahahahaha
^o^








AKMADEHIKA . 2019 e | s