Friday, September 19, 2014

Assalamualaikum

Selepas akma tukar URL blog nie..UV terus jatuh..huhu,sebelum nie menggunakan akmakhaieri..
Dah lama jugak guna..
Then tukar to akmasakura..
Cikbunga akma
Time tu UV dah jatuh..
Aku nak tukar balik nama asal blog nie kononnya nak maintainkan balikla uv yang asal tu tapi nama asal tu tak boleh dah..
Sampaila aku guna akmahakira nie..
Kenapa hakira sebabnya takde sebab apa2 pun..hahaha
Kenapa aku tiba-tiba rasa nak tukar URL?
Sebabnya aku rasa macam nak guna nama yang unikla..
Tapi still nak gunakan nama aku..haha 
apeda kan dah jatuh UV
Padan muka aku haha
Sekarang nie aku rasa macam menyesal pulak tukar nama URL..
Sebab ramai dah kenal dengan nama aku dengan akmakhaieri kan..
Takpela benda dah jadi..
Aku sebenarnya nak taula sangat sangat
Bila aku dah tukar URL blog kan,nama blog kita dekat followers kita tu akan bertukar balik jugak ke tetap URL yang lama jugak tak bertukar?
Hah nie aku nak tanya kat korang sebenarnya..
Tolong jawab ye..
Sebabnyer...
Kalau dia bertukar jugak aku tak risaula kan sebab followers tetap dapat recent aktivity kite dekat dashboard tu
Tapi kalau dia tak bertukar..tetap URL yang lama..
Itu aku risaula
Sebabnyer..
Followers tak tau la apa yang kita update setiap hari
Huhuhu
After raya haji nie,aku nak domainkan blog aku pulak
Mudah2an UV terus meningkat mendadak..
Aminn

AKMADEHIKA . 2019 e | s